خبر
"قطع خطوط ثبت نشده در شاهکار"
1399/04/21
با سلام و احترام، خواهشمند است کلیه‌ی شماره های فعال و ضروری که درحال حاضر ثبت شاهکار نشده اند را با قید فوریت ثبت نمایید. زمان سوییچ و تغییرات متعاقبا اعلام خواهد شد. پس از سوییچ به شاهکار مسئولیت قطع شماره‌ها برعهده آن شرکت می‌باشد و امکان بازگشت به حالت اولیه(rollback) وجود نخواهد داشت. برای بررسی خطوط خود به قسمت شماره ها، فهرست شماره ها، در crm مراجعه نموده، شماره های ثبت شده باید به رنگ سبز باشند لذا در صورت آبی بودن اقدام به تکمیل اطلاعات و ثبت خطوط نمایید.